Dress for sucess

Idag slog det mig när jag satt som bäst vid poker bordet; "Va i #¤%&/(%#¤() ska jag ha på mig imorgon??"
I huvudet gick jag igenom garderoben och insåg snabbt att jag inte hade ett skit som skulle vara någon bra kandidat till morgonkvällen. Det är ju iaf nyår, lite extra fin bör man vara. :)

Jaha, så jag fick lite smått panik eftersom jag inte ens har några pengar att handla för, men kröp på knäna till mamma och bad om lite cash och bilen så jag kunde åtminstone göra ett tappert försök till att hitta något inne i stan. Sagt och gjort. Joakim och Erik följde med som sällskap, snällt :)

Vi irrade väl runt till alla affärer som kunde hittas utan resultat, sen drog jag mig för att gå in på wear it, det känns lite som om jag har växt ifrån den affären. Men nu var jag desperat och tur var väl det, för där hängde den som om den bara väntade på mig :)

"den lilla svarta med lite guld detaljer" Det blir nog kanon :)
Nu ska jag bara hitta ett par passande skor till..... erhm... och smycken, och smink och hur fan ska jag ha håret? :S

....... Ja, men det blir nog bra det här :P

Gott nytt år på er iaf ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: