Någong gång ska vara den första

Jaha, genom en vän som använder blogg så blev även jag intresserad av att göra samma sak.

Så;
Idag har jag äntligen lyckats skaffa ett jobb, nog för att det bara är deltid men det känns skönt att ha något att göra om dagarna, istället för att sitta framför plåtburken och förtvina bort i ensamhet.

För övrigt så händer det inte mycket en dag som denna.
Jag insåg imorse att det är på väg att bli höst, jag såg löven falla av träden och samlas på marken.
Det dröjer väl inte länge förrän man krattar ihop en hög för att sedan rasera den igen :)
Sen kommer vintern och då slänger man sig ut i snön, gör snöänglar, snögubbar eller helt enkelt bara har snöbollskrig.  (Nej, jag har inte blivit vuxen än) :)

jaja, nog med skitsnacket.
Det här funkade ju i alla fall, så det blir inte mitt första och sista inlägg :)

Tack & Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: