Föräldragruppen

Idag var det dags för första träffen med föräldragruppen. Känns kul att lära känna andra som är i ungefär samma vecka som jag själv. Nu hamnade jag  med juni-bebisarna men vi är ju beräknade 1:a juli så det kan ju likaväl bli en juni-bebis också. En av tjejerna väntade i slutet på juni och är i samma vecka som mig. 
 
Tyckte det var intressant och lärorikt på träffen och kommer såklart gå på de andra gångerna med. Sambon var inte med så det blev att åka buss för ovanlighetens skull. Men det funkade ju också.
 
Bilder från instagram (missjeniphoto)


Kommentarer
Postat av: Frida

Stort grattis och lycka till! :)

Svar: Tack så mycket Frida :)
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-04-02 @ 18:24:00
URL: http://rajdich.blogg.se
Postat av: jessicaelvira

Spännande!! Fast overkligt, fast spännande!! Jag kommer aldrig vänja mig vid tanken på att lillskrutt är på väg! ♥ ♥

2013-04-04 @ 20:53:55
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: