Tv4 Sundsvall vs Fotograf MisJeni

Idag har jag haft besök av Tv4 Sundsvall som gjorde ett reportage om mig och det fantastiska projketet EssenceVitae. Det kommer preliminärt sändas imorgon bitti halv 7, halv 8, halv 9 och halv 10 i Västernorrland. Jag tror även att det kommer komma upp på deras hemsida så ni som inte bor i Västernorrland kanske också får möjlighet att se det.

Jag var otroligt nervös och satt och skakade hela tiden, det är ju lite otäckt att själv sitta framför kameran när man är van att stå bakom. Men jag hoppas att det viktigaste kom fram och att Essence Vitae når ut till fler familjer.
Foton: Porträttfotograf, Fotograf MissJeni - Sundsvall (Jag)
Bilder: Maria & Elna, EssenceVitae fotografering, 110831, Munkbysjön


Kommentarer
Postat av: Victoria

Roligt med publicitet duktiga du!

och ang att glömma minneskortet, jag har gjort det flera gånger. Man är liksom glad att få med kameran men så tar man upp den och ska fota och så säger kameran "no memorycard". Så sjukt irriterande...gaah!

2011-09-28 @ 12:20:16
URL: http://victoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: