Gran Canaria Del III

Har du missat de första två delarna kan du läsa dom här och här.


Den 10:e september, på lördagen, åkte vi in till ett större köpcentrum i Playa del Ingles som ligger ca 15minuter från San Augustin med bil. Det var minst sagt ett enormt köpecentrum, men jag tyckte utbudet inte vad så mycket annorlunda mot de som fanns i San Augustin. Jag köpte i alla fall en klänning som jag sen hade på mig senare på kvällen.


På kvällen gick vi och åt tre rätters på restaurangen panorama som bjöd på en fantastisk utsikt. Just den här kvällen var lite extra speciell för mig och min sambo också. Vi firade nämligen 1 år tillsammans. Jag är lyckligt lottad som har träffat en sån underbar karl som min sambo är och det fanns ingenstans jag hellre skulle vilja vara än i hans famn. Jämt. Jag älskar dig så mycket!


Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

Älskar din header =)

2011-09-27 @ 21:08:58
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: