Bröllopspepp!

På lördag fotar jag höstbröllop och inför dagen har jag fått så mycket inspiration från olika håll och kanter att jag kommer vara så taggad att göra det bästa bröllopsfotograferingen ever! Jag bara känner det på mig!

Igår satt jag och redigerade lite bilder från workshopen som jag gick i augusti nere i Tanumshede där Benny Ottosson på OttossonPhoto var arrangör och David Beckstead var inspirationen. Detta blev resultatet! Fler bilder finns att se på min fanpage på facebook. Klicka på bilderna för att komma dit.
Foton: Bröllopssfotograf, Fotograf MissJeni - Sundsvall (jag)
Bilder: Från workshop, kraftfulla kompositioner med Benny Ottosson och David Beckstead.


Kommentarer
Postat av: Emma - photography

Ja men det gick faktiskt bra. han hade lite svårt och sitta still, men det blev bra ändå ;)

2011-09-29 @ 21:47:52
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Tack! :)



Ja visst är det hjärtskärande att det finns så många djur som lider pga människor... Tre av våra fyra katter har vi tagit hand om pga de skulle avlivas, två när de var kattungar och så Baloo nu senast som är 3 år. Vår äldsta katts mamma hade inte kastrerats för att de inte själva har någon hankatt... hm, ja för det är ju svårt för en katt att hitta en hankatt bland grannkatterna.. Ibland förvånas man över människors okunskap o ignorans.

2011-09-30 @ 01:29:41
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Sica

Åh ska bli kul och se vad du åstadkommer den här gången! Bilderna från workshopen är underbara!

2011-09-30 @ 18:39:09
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: