Gestalta sig själv

Idag börjar en ny kurs som sagt, kreativt idéskapande på distans. Visst hörs det att den pratar mitt språk? Första uppgiften blir att gestalta sig själv genom bilder och text. Vad tror ni om en glad kamera som håller upp hårdrockstecknet. Det borde väl säga det mesta om mig? ;)

Nu ska jag stoppa lite mat i magen, frukosten fick vänta då jag var i full färd med att lösa schemaproblem och andra kursrelaterade problem som dök upp bara sådär. Sen dyker jag ner i photoshop några timmar. Nog för att jag har kommit igenom hälften av bilderna från nyår, men det är precis lika många kvar...


Foto: Jag
Bild: Bröllopsfest, nyårsafton - 09, Hallstahammar



Kommentarer
Postat av: Pia

Gullig bild, figurerna påminnar om Samy och Amelia. Familjen på andra sidan av östersjön du vet... danskarna............... längtar efter ett bompregn med bilder från bröllops-/nyårsfesten. Särskild mormor. Kram Mami

2010-01-18 @ 13:51:50
Postat av: Viktoria M

Sv: Nej gud vad glad jag blir! :) Vad roligt, vore jättekul! Du är ju sjukt duktig så det vore jättebra och ha lite i portfoliot :) Skicka gärna ett mail (adressen i e-postfältet) så kan vi prata lite :)



2010-01-18 @ 17:45:57
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: dorion

så söt!!

2010-01-18 @ 23:09:11
URL: http://www.daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: