MissJeni goes renown

Det blev en lördagskväll på Kåren, igen. Stället är faktiskt helt okej när det är mycket folk där, som under nollningarna. Jag slängde iväg lite meningar på engelska, minglade med kända och okända ansikten och kände en arm på axeln följt av frågan: "Visst är det du som är MissJeni?" av en söt mörkhårig tjej med fräknar, ja Malin, jag kommer fortfarande ihåg dig ;) Även en blond tjej berättade att hon läser bloggen men inte kommenterat såååå, jag väntar på en kommentar från dig nu :D



Det är nu jag börjar inse att bloggvärlden inte är så isolerad som jag först trodde. Tyckte det var himla kul!! Så ni som ser mig utanför cybervärlden, gör som Malin, kom fram och prata. :D Igår hade jag uppsatt för ovanlighetens skull, ett sällsynt fenomen som tåls att förevigas! Nu ska jag redigera bröllopsbilder, later!! 


Kommentarer
Postat av: Sica

vad kul att du blir igenkänd utanför bloggen :D

2009-09-13 @ 16:31:28
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: