busy week

Tillbaka till verkligheten. Två plåtningar står på rad denna vecka och den första börjar imorgon och utöver det ska jag jobba med album och gå på en intervju i slutet på veckan. Så det är lika bra jag sätter igång då :) Tänkte passa på att visa lite bilder från Metaltown. Som vanligt var min rocker med men han är fortfarande för blyg för bloggen ;)


Vi styr bilen mot Göteborg!


En Jeni och en Andé, sjukt kul att ses igen :D


Kaka, Erik och Jens :P


Johanna, som vi  fick bo hos under helgen, och maria :D


Slipknot stod för den bästa spelningen under helgen, vilket ös!!


Dag 2, lördag, utsikt över festivalområdet


Maria och ölen!


Marilyn manson trodde jag skulle vara bättre. Men det var han inte tråkigt nog.


Sen efterfestade vi hela natten på att tak, GULD!!


Skaplig utsikt :P


Denna bild får avsluta helgen som måste summeras i en av det bästa helgerna detta år :D


Kommentarer
Postat av: Sica

Men hultsfred kommer bli ännu bättre ;) Hihi, takfesten skulle jag velat varit med på! Men det är väl det enda jag och min musiksmak är avundsjuk på från din helg ;P

2009-06-30 @ 12:46:22
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh ser ut att ha varit riktigt trevligt =)

gillar bröllopsbilderna i inlägget nedan också hihi



haha jaa men man kunde inte annat än skratta åt det :P ja tiden har gått sjuuukt fort

2009-06-30 @ 14:46:37
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: