Så gör jag det igen...

Jag sitter just nu hemma hos papi och lyssnar igenom en otippad sångfågel för min annars mer hårda musiksmak. Ikväll såg jag Caroline af Ugglas i konserthuset här i Västerås. Oj vad jag njöt! En och en halvtimme härlig blandning av låtar som ger en rysningar och humor som får en att kikna av skratt! Den människan är mänsklig och helt jävla underbar! Ja, jag är hårdrockare och nothing else matters är intatuerat i nacken för alltid. Men Caroline af Ugglas kan rasera min hårda sida och ta fram alla känslor som man helst av allt inte vill ska komma fram men när dom gör det. Så njuter man likförbannat ändå, fast på ett väldigt märkligt sätt.. lyssna själva!



Idag är det även 8 månader sen jag fick bli min rockers flicka! Inget var bättre än att få vakna i hans famn imorse! Nu kommer vi inte få somna tillsammans, men jag kommer garanterat få drömma mig bort till honom. Min älskling. ♥



Kommentarer
Postat av: Sica

Kan tänka mig dig och magge under konserten :P Jisses. :D

2009-12-19 @ 12:07:23
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: