En Jeni är vaken

Jag åkte nattåget hem från Linköping och fick dela rummet med två andra tjejer varav en snarkade. Rummet var så litet att man knappt kunde stå brevid sängarna och sen har jag allmänt svårt för att sova med främlingar så det blev timvis sömn. Vaknade varje timme så någon skönhetssömn var det inte frågan om. Emanuel var snäll och stod och väntade på mig när jag klev av tåget så jag fick skjuts hem och det är med blandade känslor som jag klev in i min lägenhet. Efter en vecka av sällskap så känns min 140 säng väldigt tom. Men det är skönt att vara hemma, jag har saknat min omgivning som jag har här. Imorgon blir det en promenad med hundarna. Nu ska jag dricka upp min kopp té och sedan få lite sömn, om några timmar är det skola. Sweet dreams.


Foto: Jag
På bild: Sundsvall city


Kommentarer
Postat av: Siss

Det var ju skönt att det ändå var tjejer du fick sova med :P Tack för helgen siss, vi ses snart igen :D

2008-10-27 @ 08:26:52
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: kaka

Hoppas din dag idag går bra, trots lite sömn. Själv är jag dyngförskyld och tittar på j när han sover. hehe

2008-10-27 @ 09:26:05
URL: http://kookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: