teamwork


Ja, idag hade vi ingen föreläsning men jag gick iaf till skolan för att plugga lite tillsammans med min grupp som läraren har delat in oss i. Vi har fått en gruppuppgift som ska vara inne på fredag.

Jag trodde att det skulle bli svår att diskutera med varandra eftersom vi inte känner varandra så bra (än)
Men tji fick jag, allt flöt på och det gick väldigt bra. Vi blev klara med råskissen på tre timmar och ska ses imorgon igen för att renskriva och förhoppningsvis lämna in uppgiften två dagar för tidigt. Det kanske ger pluspoäng:P

Idag har jag handlat lite nyttig mat. Så nu ska jag bli fit! Ja, så är det. Nej, jag är inte smällfet, men vi alla klagar väl på några extra kilon här och där nån gång i livet. Right?

Annars blir det tv, Desperate housewifes börjar ikväll och det tänker jag INTE missa. Så de så.
Nu nalkas det mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: