en dag


alla som är vakna kl 9 på en lördag räcker upp en hand!
*viftar som fan med bägge armarna*

tror det var tredje gången jag var uppe för att dricka vatten och orkade tyvärr inte somna om igen.
Så nu sitter jag här och i all hast slukar vindruvor en efter en. det innehåller ju en hel del vätska också.
jag vill inte tänka på hur min mage kommer må sen.

mitt knä är paj, helt paj. Fan, jag som hade hoppats på att det var bra igen. (det var bra en stund, typ två dagar)
men nu är det värre.

Så var jag och kollade på en lägenhet igår också mitt i allt mitt planerande. var  lite  tidig så fick ett trevligt samtal med min syster innan.dock var lägenheten alldeles för liten för mig. eller jag tycker det iaf.
Men men, mister man en står det tusen åter?

Det var en hyffsat kul kväll igår iaf. en tumme upp. kom väl hem runt två så då var det lyckat.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: siss

haha det är en tolkningsfråga ;) hade du skoj igår då?? Puss!

2007-09-15 @ 10:47:55
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: