9 månader



Idag klev jag och Emanuel över 9-månaders gränsen. Fan vad tiden går undan.
Man får hoppas att det blir några fler månader lika bra som dom som varit :)
Min fina. <3 Så mitt låt tips idag blir Percy Sledge - When a man loves a women, eftersom det ger mig ett fint minne att tänka på. :)





Så ikväll blir det lite mat och eventuellt dricka med Nils och Linn också. Kommer nog bli trevligt :)
Jag har även bott här i Sundsvall 1 månad och en dag och jag trivs verkligen kanon bra och det känns bara bättre för varje dag :)

Ja, till de mindre bra nyheterna då:
Idag fick vi tillbaka våran första inlämningsuppgift. Betyget blev D = godkänt vilket jag absolut inte är nöjd med utan svor några gånger över saker som var så självklara att ha med när man blev "påmind" om de genom lärarens kommentarer. Jag har svårt att ta till mig betyget och kunna vara nöjd över det. Jag hoppas att nästa uppgift som vi lämnade in idag kommer tillbaka med ett B på pappret. Då skulle jag må bra.
Men jag får väl försöka se det positiva i det hela, nu vet jag i alla fall vad som krävs av mig för nästa uppgift.

Nästa vecka har jag inga föreläsningar utan ska då istället skriva en individuell slutuppgift som ska handla om kursen och jag vet att jag inte är den enda som har ångest över den.
Wish me luck and give me an A.


Kommentarer
Postat av: Anna

ohh mys med 9 måmader pärlan ;) Jo har hört att det gör jävligt ont på foten. Men vill man ha en där så vill man. Vill inte göra en tatuering på ett ställe jag inte vill ha den. Men får se har dock inte bestämt mej än om det blir foten eller vristen ;)
Ta hand om dej söt kramis

2007-09-28 @ 15:26:59
Postat av: siss

du kirrar de nästa gång ! Man lär sig hela tiden och blir bättre och bättre ! You go siss!

2007-09-29 @ 11:51:11
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: