se där



jag överlevde första dagen fint! det var till och med riktigt skönt att mamma kom ner och väckte mig för andra gången för att kliva upp och åka till jobbet och sa att jag hade försovit mig. (shit happens)

Väl framme så gick dagen som på räls. Jag hade nästan glömt bort hur kunnig jag är (egentligen), jag sa nästan.
Men på vägen hem kändes det verkligen långt ifrån. Stannade lite lätt på en statiol mack för att köpa nått att tugga på och möttes av tre hotrods med varsin liten husvagn, jag gissar starkt på att det var rester från power meet som var på väg hem. Turister som var där blev galna och skulle fotografera dessa bilar. Jag var bara less och ville hem.

Nu är jag hemma och klev in på studera.nu för att kolla läget inför hösten. Jag kommer visst få reda på om jag kommer in på skolan redan ikväll om jag vill. Shit, det är ju lite läskigt. Bara det att sidan är tillfälligt stängd. Undra om jag vill att den ska öppna igen?!
Det vore ju helomvändningen som jag så länge väntat på eller kanske pankakan som jag hade förväntat mig.

Jisses
. Jag får se om jag vågar det här.


 jisses, du är så fin så jag dör, eller i alla fall svimmar.



Kommentarer
Postat av: Johannes

Nå? Vågade du? ;D

2007-07-10 @ 18:01:58
URL: http://justabaddream.blogg.se/LanceLEO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: