Kvällens kväll av alla kvällar


Det är ikväll som jag äntligen får se Metallica live. Något som jag aldrig trodde skulle hända och fortfarande inte tror på. Men det är så, jag ska se dom. Med biljetten i min hand där min plats står. Jag trodde aldrig på det. Men nu är det på riktigt. Till och med min chef ska åka dit :D Hur coolt som helst.
Visst kan jag erkänna att det hade varit roligare med sällskap och ha någon vän sittandes brevid mig, men med tanke på att dom jag skulle gå med bangade ur säger en hel del.
Dessutom kommer jag vara omringad av 30.000 galna fans som, precis som jag, är där av en enda anledning: Metallica. Vem behöver då vänner?

Jag hoppas starkt på att Johannes tar sig dit iaf och väntar snällt utanför på mig :) Men jag skulle inte bli förvånad om han gjorde det, för han, är en riktig vän. :)

Nu måste jag göra massa grejer.

Rocka loss!


Kommentarer
Postat av: Johannes

smicker, smicker... du vet hur man tar sig fram här i världen flicka lilla ;D

2007-07-13 @ 00:36:43
URL: http://justabaddream.blogg.se/LanceLEO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: