I really did it




Jag kom in på skolan. Det stod rätt upp och ner, du är antagen.
Då är det dags, att verkligen flytta på sig, till Sundsvall.

Har kikat lite på lägenheter idag och har redan tröttnat. Kan inte någon bara istället komma och ge mig en helfräsch billig tvåa med balkong och en jäkla stor garderob och skapligt nära till skolan. Det vore fint.

Ja, just ja, sen har jag fått ett oskuldsfullt hat mot El-giganten. Kan man få sämre service och kunskap bland personalen någon annan stans så vore det nog jordens undergång. Ja, så dåliga var dom. 
Never again, I say.

två dagar kvar. eller en och en halv, sen jävlar röjjer jag skiten på stockholm stadion!
Ensam är stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: