Semi final och grejer

Idag har jag varit på arbetsintervju i Stockholm, ja det gick fint och smärtfritt. Det enda som gör mig tveksam är provisionslönen, men med hotell, mat och bil som förmåner så kanske det är värt det :P Får väl se först om man får jobbet eller inte, får besked om en vecka så ska försöka ta mig till sundsvall i veckan, helst på måndag, vore skitbra!

Annars så spelade Emanuel och grabbarna sig till Semifinal, imorgon bitti kl 8 ska jag hålla tummarna för att dom går till final. Det kirrar dom :)

Sen är det alltid skoj att höra att man är efterlyst på helgerna i hallstahammar/ västerås. Först fick jag sms från linda och order om krogen ikväll. Sen ringer Melanie och konstaterar snabbt att jag inte är på någon fest (det var nog ovanligt tyst i bakrunden) :P Men jag sviker inte nästa gång ;)

Jag kommer hem imörrn iaf så allt ska vara i sin ordning. :)
Nu ska jag äta fruktsallad med familjen!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: