Poker

Kom upp i tusenlappen igår så det blev ett uttag också =) Pengarna gör mer nytta i min plånbok än på nätet :P trodde såklart att flytet skulle hålla i sig idag med men gick back rätt så fort och halkade ner till 150 kr :/ Man blir så less då. Lite tilt på det så går allt åt skogen. Så det fick bli en paus och mat i magen för att sedan återgå till bordet.

mhmm, och det går ju lite bättre nu. Plussat 250 kr och börjar spela mera som jag brukar (alltså mindre tilt och mera tålamod) Nacken däremot bröjar grina snart, jag sitter cp och känner att nacken tar rejält med stryk av det. Jag vill att min dator ska fungera :( (den ligger för närvarande i koma)

Dessutom känner jag en saknad av Betsson, jag blir så less på svenska spels fiskar, tomtar och amatörer som finns. Det kryllar av dom! Fördelen är väl att dom spelar likadant hela tiden. lätta att läsa och ger fint med pengar när man får in nöthanden. Det är väl enda fördelen med svenska spel överhuvudtaget också för den delen... ja, jag vet att jag låter negativ. Men det gör inget.

AA nu på knappen.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: