Välkommen 2014!

Gårdagskvällen spenderades hemma hos min syster och hennes familj. Där bjöds det på en god tre-rätters middag och sedan massa snacks efter efterrätten. Hur man nu orkade med det. Vi hade en väldigt lugn nyårsafton, spelade nyårsbingo men inte blev vi rikare för det. Och då Lucas sover så fruktansvärt dåligt nu de senaste dagarna så bestämde vi oss att åka hem 22:30 och låta honom sova i sin egen säng. Tanken var först att sova kvar hos min syster. Men det får bli en annan gång.
 
Väl hemma somnade Lucas om för tredje gången och när tolvslaget kom satt vi i sovrummet hela familjen och tittade på fyrverkerierna utanför. Några rislampor såg vi också. Lucas sov sig igenom hela spektaklet, han måste varit trött.
 
Jag ser fram emot vad det här året har att erbjuda. Men innan jag kastar mig in i 2014 så har jag halva 2013 kvar att summera som dyker upp här på bloggen inom kort.
 
Hoppas ni hade ett väldigt fint nyårsfirandet igår med era nära och kära!
 
Gott nytt år från oss!
 
 


Kommentarer
Postat av: Maria

fina familjen! och vad snygg du var :)

Svar: men tack Maria :D
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-01-01 @ 21:52:05
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Tess

Åh, vilka fina bilder! :) Kram

Svar: tack så mycket :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-01-01 @ 21:52:22
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: