Summering 2013 - juli - december

Vad lång tid det tog att sortera ihop ett inlägg från resten av halva 2013. Ja, inte för att jag har brist på bilder. Tvärtom. Att välja ut bilder från alla tusentals som tagits under sex månader var inte det lättaste. 
 
Juli började på det bästa tänkbara sätt. Att en liten kille sa hej till världen och fick några dagar senare namnet Lucas. Därefter höll vi oss hemma några veckor och bara var vi. Familjen kom på besök och när Lucas blivit en månad vågade vi oss ut lite mer på längre utflytker. Vi åkte till Stockholm och hälsade på Maria och hennes familj. Vi hälsade på min mamma. Första mötet med min farmor (Lucas gammelfarmor) var ett stort ögonblick och vi passade på att fånga fyra generationer på bild som Jessica tog på min pappas sida. 
 
Det blev många promenader med hela familjen, vi firade min sambos första fars dag och Lucas fick sina första bebis-kompisar i Liam, Milton, Leia och Lovisa. Vi åkte till Karlstad för att träffa finaste Linda och hennes underbara Selma. Vi åkte till Sundsvall och hälsade på kompisar och Lucas far-föräldrar. Vi flyttade från radhuset i Irsta till en lägenhet i Hallstahammar. Lucas välkomnades till världen på sin namngivningsfest under hösten som blev så lyckad och samlade heeeeela stora familjen på samma ställe. 
 
Julen firades hemma hos min syster med resten av min familj, Lucas fick hälsa på tomten och året avslutades med att kolla på fyrverkerier från vårt sovrumsfönster och Lucas sov sig igenom tolvslaget.
 
2013 gav oss ett fantastiskt år. Men vi vet också att 2014 är beredd att leverera. Vi är redo!
 
 


Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till NOah

så fina bilder!

Svar: Tack snälla :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-01-08 @ 20:09:24
URL: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: