Helgen på instagram

Jag har varken ork eller tid att blogga så mycket nuförtiden. Troligen så är det fler tänder på g hos Lucas och nätterna är åter igen, sömnlösa. Som om dom inte redan var det innan.
 
Men på instagram är jag desto mer aktiv, så följ mig där. Ni hittar mig under missjeniphoto. I helgen har vi haft besök av en av mina bästa vänner, Dorion. Som åkte ända från Sundsvall för att umgås. Och så klippte hon mig. Nej, jag har inte bytt frisör trots att jag bor 37mil från henne. 
 
Vi tog en promenad till min syster och hängde där igår och Lucas fick provsitta i en gåstol. Sittdelen är numera på vagnen också och premiärturen tog vi i torsdags. Den fina åkpåsen fick Lucas av sin farmor i julklapp. Lucas har börjat äta mer mat också och jag vill såklart kunna laga maten själv till honom, så min mamma skickade en liten kokbok som lämpligt nog kan komma till användning.
 
Nu ska den här morsan ta och sussa för imorgon är det dags att jobba. Jag har fått en anställning på Tullhuset Living i Västerås på deras webbutik och jobbar där en dag i veckan, till och börja med. Perfekt nu under mamma-ledigheten. Trivs som fisken i vattnet gör jag också!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: