Gladfisen!

Nog för att jag fotar Lucas väldigt ofta. Men inte alltid som jag faktiskt "styr upp" och gör det ordentligt med min kamera. Oftast är det genom mobilkameran och instagram som bilder tas. Men jag känner att jag behöver bli lite bättre på att ta med mig Astrid också (5dmarkII). Efter Sundsvall styrde vi om planerna och åkte hem till min mamma för att spendera några nätter där. Och då passade jag på att ta några nya porträtt på Lucas i hans nya kofta som han fick från sin farmor innan vi lämnade Sundsvall.
 
Och han var lika glad som han alltid är när kameran åker fram. Vår lilla gladfis!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Desireé | photoanddesire.se

Oh my! Är han inte väldigt lik dig? :) Jättesöt kille!

Svar: Tycker du? :D Då är du den första som tycker det, det tar jag åt mig :D haha, alla andra säger att han är så himla lik sin pappa :) tack! :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-03-04 @ 17:42:40
URL: http://www.photoanddesire.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: