En helg i Sundsvall

I fredags tog vi och packade in hela familjen i vår lilla suzuki swift och styrde mot Norrland. Det var alldeles för längesen vi var dit så det var verkligen på tiden. Sist var Lucas två månader och sov hela vägen. Den här gången sov han 2 timmar och var vaken resten av vägen men var vid gott humör i alla fall så ditresan var inga problem. 
 
Lucas har träffat sin farfar och farmor och fick leksaker och massa mys såklart. Jag hann med att träffa Helena och Dorion som färgade mitt hår och var social under melodifestivalen igår kväll. Man hade velat träffa några fler men det är inte alltid det hinns med. Vi kommer säkerligen åka upp igen under sommaren.
 
Hemresan gick lite sisådär. Lucas sov endast en timme i bilen och var sedan övertrött i tre timmar. Vi åkte till Stockholm och Dalarö där jag och Lucas kommer vara fram till onsdag och han deckade sedan ganska snabbt.
Sambon jobbar så han åkte hem. 
 
På instagram är jag som vanligt mer aktiv än här. Så följ med där vettja! (missjeniphoto)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: