Pumpkin napplåda och klosslåda

Igår hämtade jag ut ett litet paket till Lucas. Något som jag länge velat ge honom. En napplåda, okej, den är mest för min egen skull. Men den är ju helt underbar fin! Och så en klosslåda. En sån där man stoppar i klossar i hål. Ja han kanske är lite för liten just nu för att förstå hur han ska göra. Men jag tror att det är bra för honom att ha något att fokusera på ett tag. Leksaker som bara piper är inte längre intressant. Han behöver lite mer stimulans den där duracellkaninen.
 
Idag har det dock varit en väldigt jobbig dag. Natten blev sömnlös då Lucas åkt på en förkylning så han hostade, grät och vände och vred på sig hela natten och skulle bara sova på mamma. Vilket gjorde att mamma inte kunde sova alls. Under dagen har det bara blivit värre och inför läggningen hade han feber lillhjärtat. Jag gissar att det blir en minst lika sömnlös natt igen. Så efter att jag druckit upp min kopp te och ätit en muffins så gör jag kväll jag med.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: