It's my birthday!

Idag fyller jag och min kära tvillingsyster år. Jag fick börja dagen på bästa sätt - utvilad och tillsammans med mina killar. Sambon kom hem från Stockholm på hans lediga dag för att vara med mig. Älskar den mannen till rymden och tillbaka! 

Vi åkte till Erikslunds shoppingcenter och myste och jag fick ett par skor i present av hjärtat. Så snygga! Dagens överraskning kom i form av ett blombud med en superfin blomma och chokladpraliner. Tack Ellen och Peter! 

Och all uppvaktning som jag fått både på Facebook, instagram, sms och telefonsamtal. Tack! Nu sover Lucas, sambon är tillbaka i Stockholm och jag har sjunkit ner i soffan ett tag med en kopp te innan läggdags. En helt underbar födelsedag. 





Kommentarer
Postat av: Maria

hoppas du hade en helt underbar födelsedag! :)

sv; haha ja introducerar du honom till bilarfilmerna kan jag garantera ett blixten beroende :p

2014-04-09 @ 16:19:46
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: