2 månader

För två månader sen tog livet en helt ny vändning. Aldrig trodde jag att det var just Lucas som låg där inne och sparkades. Jag var nästan helt säker på att det var en tjej. Alla drömmar jag hade under graviditeten visade att det var en liten tjej i magen. Såhär i efterhand var det säkert Lucas som ville busa med sin mamma och lära mig att inte vara så säker på saker man inte kan bestämma själv. Nu känns det som att Lucas alltid har funnits hos oss. Och det är så självklart att det var just han och ingen annan som kom till vår familj.
 
Älskade liten. Nu blir det väl inte större än såhär?
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi

Vilka underbara bilder på liten! <3

Svar: tack snälla!
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2013-09-05 @ 16:34:57
URL: http://jenfotografi.blogg.se
Postat av: Cilla

Åh, tyvärr rusar tiden förbi!
Min snutt är redan 14 månader och ska snart skolas in på förskolan = de värker i hjärtat!

2013-09-05 @ 20:52:11
URL: http://sodergards.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: