helgen från instagram

Vi startar en ny vecka med att gå tillbaka till helgen. Tycker jag låter som en bra idé. I fredags kom bästa vännen över på besök och vi passade på att unna oss både den ena kaloribomben efter den andra. Godis, chips, äppelpaj och tacos. Janika har jag känt sen jag var 9 år och vi har hållt ihop i alla år, i ur och skur. En bästa vän man vill ha i sitt liv. Så det var himla mysigt att spendera lite tid tillsammans nu när vi äntligen bor närmare varandra igen.
 
Lördag blev det en sväng till en annan barndomskompis och fira hennes 27-års dag. Även det var väldigt trevligt och det var skönt att komma ut lite. Även om jag själv åkte hem medans ligan åkte in till krogen för att fortsätta festen.
 
Och så söndagen igår, samlades vi nästan alla systrar och firade mami lite med gofika och present. En väldigt lyckad helg med andra ord. Imorgon ska jag till barnmorskan för kontroll och för att se om lillskrutten har vänt på sig. Håller tummarna för det, även om jag inte riktigt tror att den gjort det.
 


Kommentarer
Postat av: Maria

ser ut att ha varit en bra helg :)

2013-05-28 @ 08:15:09
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: