Gravid drömmar

Jag drömmer mycket om förlossningen. Inatt drömde jag att det var dags och kände både värkar och smärta, dock inte så farligt som jag hade trott (???). När lillskrutten hade kommit ut så fick jag värkar igen. Tänkte att det var moderkakans tur, men barnmorskan tittade på mig och skakade på huvudet. 
 
"Nej det är en till bebis som vill ut".
 
EN TILL??? Vadå en till?? Blev mitt svar. Och jodå, det kom inte bara en till bebis utan TVÅ till. Vi fick TRILLINGAR utan att någon visste om det. Varken vi, barnmorskan eller någon annan under alla kontroller hade märkt av tre småttingar i magen. Paniken jag fick var:
 
"Men älskling, VI HAR JU BARA EN BARNVAGN!!!!" Och det var nog vårat minsta bekymmer....
 


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

haha underbar reaktion! :D

2013-05-13 @ 16:31:13
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Frida

Haha! Usch, vilken mardröm ;) att inte veta om det heller. hehe! Underbara dessa graviddrömmar ;)

Svar: Men eller hur :P Man undrar ju hur barnmorskan kunde missa den detaljen ;D
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-05-13 @ 19:11:54
URL: http://blogg.fotografia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: