barnmorskebesök vecka 25

Idag var vi hos barnmorskan och tog lite prover och mätte magen. Fick även svar på några funderingar jag hade. Tydligen så är det ligamenten som gör ont ibland när jag går längre sträckor. Och som jag trodde så var mitt blodtryck väldigt lågt så blev ordinerad järntabletter. Blir inte ryggen bättre så får jag kontakta sjukgymnasten och se om det finns några alternativ till mig. Ska i alla fall börja med lite hemma-övningar till att börja med.
 
Vi fick även lyssna på lillskruttens hjärtljud vilket jag tyckte var lite häftigare än något annat. Snabbt slog de små hjärtslagen och högt. Galet att det ligger en liten mini-us där inne. 
 
SF-mått: 21
lillskruttens hjärtslag: 148 slag / min
Blodtryck: 96/66 (inte undra på att jag blir yr)
 
magen vecka 25 (24+1)


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

Alltså oh my god vad underbar magen är!!! Nu är det hela ännu sjukare. Blir bara mer och mer galet. ♥ ♥ ♥

Svar: haha det tycker jag med, att det blir mer galet alltså ;D
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-03-13 @ 13:40:20
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Frida

Så himla spännande! :)

2013-03-13 @ 16:26:55
URL: http://blogg.fotografia.se
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

fina magen!
jag fick oxå äta järntabletter. de gav jobbiga bieffekter ibörjan men bäst att fortsätta ta dem ändå. kroppen vande sig tillslut :)

sv; ja jag är så avslappnad när jag övningskör nu :) känner mig redo för körkort men de är ju så petiga så är glad att jag har några lektioner kvar

Svar: jag har ätit järntabletter förut och gillar inte alls bieffekterna :/ Men dem var receptbelagda så kanske var lite extrema. Hoppas bara att jag slipper det värsta nu.
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-03-14 @ 07:47:23
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: