Öppet brev till lillskrutten

Kära lillskrutten.
Jag vill börja med att säga att det har varit väldigt roligt att ha dig så nära mig under nio månader. Men tyvärr så går ditt hyreskontrakt ut imorgon och även om jag har uppskattat din tid som hyresgäst så är det dags att gå vidare till nästa steg nu. Men du behöver inte oroa dig, vi har ordnat med flytten och det står ett rum färdigt och väntar på dig. Det är mycket större än det du har nu och minst lika mysigt. Dessutom är dina kommande grannar väldigt trevliga.
 
Du får två veckor på dig att flytta självmant, annars måsta jag tyvärr vräka dig. Så för allas trevnad kan du väl göra det så smidigt som möjligt och få flytten överstökad så snabbt du kan. Det är väldigt många som vill träffa och lära känna dig också. Så var inte rädd lillskrutt. Vi kommer ta väl hand om dig i din nya bostad.
 
Med kärleksfulla hälsningar.
Mamma & Pappa.
 
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad spännande!! Kul att följa nu när man prec vart med om allt. Är du nervös förresten? :) Känner du av något? Jag kände inget spec alls förutom lite vanlig mensvärk kvällen den 16:e.. vaknade natten den 17:e med värkar och 36 timmar senare den18:e så kom han i vecka 40+5 .

Svar: Jag har nog lite blandade känslor. Nervös, förväntansfull, lugn, pirrig, orolig. Ja allt på en och samma gång :P Men det är svårt att förutse hur man kommer reagera när det väl sätter igång, just nu känns det som att jag kommer vara gravid för alltid :P
Har lite sammandragningar, men inget annat. Så hoppas att jag kanske passar in i facket "vi som inte känner något i förväg och pang bom så kommer den ut" :P
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-30 @ 12:00:31
Postat av: MLiSAN

Hihi! Klockrent!

2013-06-30 @ 12:18:21
URL: http://mlisanfoto.blogg.se
Postat av: Cilla

Hehe vilket mysigt brev :) hoppas du slipper vänta allt för länge :)
Jag var ganska nervös,längtansfull och nervös igen inför förlossningen 3v innan vår dotter kom, men när allt väl drog igång liksom glömde jag av rädslan och blev super fokuserad istället !

Det kommer gå fint! Lycka till :)

Svar: lite så känner jag mig också :P haha men det kanske blir som du säger, att man blir fokuserad när det väl gäller sen :) tack!
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-30 @ 12:36:27
URL: http://sodergards.blogg.se
Postat av: Maria

Haha många som jämför tiden i magen som ett hyreskontrakt, rolig jämförelse :) hoppas värkarna sätter igång snart!

Svar: det är ju lite så, tidsbegränsat boende :P ja det hoppas vi med! :)
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-30 @ 12:45:24
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: jessicaelvira

Haha söta ni. Jag skulle dock vilja sätta gränsen till en vecka för mosters skull. ♥

Svar: jag skulle vilja sätta gränsen till imorgon :P
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-30 @ 13:21:52
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Cecilia

Hihi vad kul skrivet :)

2013-06-30 @ 21:04:43
Postat av: Frida

Åh så himla fint skrivet! Va roligt!! :D
Du kanske ska bli författare? ;)

Svar: haha tycker du? Tack vad glad jag blir :D
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-07-01 @ 13:51:05
URL: http://blogg.fotografia.se
Postat av: Mia

Hoppas lillskrutten tar detta på allvar nu och ser till att flytta ut från trångboddheten ;)

Kram Mia

Svar: Ja vi håller tummarna :P
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-07-01 @ 18:28:51
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Evelina -Sofias mamma

Underbar läsning!! :) Hoppas den lilla krabaten tar er på allvar nu ;)

Svar: ja det hoppas vi med, men det verkar vara en envis rackare :P
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-07-01 @ 22:32:19
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: