Babyshower

Igår blev jag brutalt väckt av tre brudar som stormade in i mitt hem och jag trodde det var studenter som hade tagit fel på hus först innan jag såg att det var min bästa vän Janika, min tvilling och Maria som kommit på besök. Efter en natt med två timmars sömn var jag inte direkt jätte glad över uppvaknandet och förstod inte alls vad som hände tills Maria förklarade att det var dags för min babyshower.
 
Dom dukade upp lyxfrukost som vi njöt av på uteplatsen och sedan bar vi iväg till stan. Där blev jag överraskad igen av Dorion och Michaela som hade åkt hit för att vara med. Blev så himla glad! Sen kom höjdpunkten. Vi klev in på ett spa där det väntades massage för min del. Välbehövligt. Och jag kände mig så bortskämd. Så tacksam och så nöjd. Vilka fina människor jag har i min närhet.
 
Sen åkte vi hem till mig och fikade där jag fick svara på frågor inför lillskruttens ankomst och fick fina presenter för varje rätt svar. Tacos serverades till middag och fler fina presenter öppnades. Kvällen avslutades med filmmys och godis. 
 
En helt underbar perfekt dag, som jag inte hade någon aning om. Det kommer lite fler bilder när min syster har redigerat dom, men här är några från instagram. Tack finaste ni för en fantastisk dag!
 
Bilder från instagram (både min och Janikas)


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

Så kul att överraska dig och så mysigt var det! ♥

Svar: ♥♥♥
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-09 @ 17:45:06
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Frida

Åh så mysigt!! Vilken fin överraskning! Ser ut och låter som det var en riktigt perfekt dag. :)

Svar: det var det verkligen :)
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-10 @ 13:24:08
URL: http://blogg.fotografia.se
Postat av: Victoria

Låter jättemysigt. Ska bli så spännande när lillskrutten tittar fram. Vi är många som väntar nu ;) kramar!

2013-06-10 @ 17:51:31
URL: http://victoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: