100% färdigbakad lillskrutt

Idag är dagen som vi gått och väntat på i 280 dagar. Beräknat förlossningsdatum för lillskrutten. Men inte verkar lillskrutten bry sig om det utan det kommer nog gå både en, fyra eller nio dagar till innan vi får träffa den som boxas i magen. Bara lillskrutten vet när den är redo att hälsa på oss.
 
Personligen så föredrar jag talesättet "ju förr desto bättre", men det är jag det. Sen finns ju det där talesättet "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" och har vi väntat såhär länge så kan vi väl lika gärna vänta några dagar till. Eller? 
 
Däremot är jag sjukt raslös och uttråkad så har ni några tips på vad man kan göra för att få dagarna att gå lite fortare så tar jag tacksamt emot dom! Gärna lite fysiska aktiviteter som innebär att man rör på sig. Att ligga och vila, läsa en bok eller ta ett bad funkar inte på mig. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Emelie Ohlsson

Åh så spännande, lycka till!!! <3

Svar: tack Emelie :) ♥
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-07-01 @ 12:39:09
URL: http://emelieohlsson.se/blogg
Postat av: hanna b

Du har ju samma BF som min kompis Karro! :) Spännande nu när jag följer er båda, hennes blogg är http://www.karroochking.se/ om du vill kolla. ;) Lycka till när det sätter igång, det kommer gå kanoners! :) Kram!

Svar: Se där, måste in och kika. Tack Hanna :) kram!
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-07-01 @ 12:49:16
Postat av: Frida

Åh kom nu! :D
Hmm..tips.. Baka? Ut och fota natur? :)

Svar: Ja det blev bakning och så åkte vi till syster och hälsade på :) Så nu har vi dagens aktiviteter avklarade, så får vi se om vi behöver planera in fler aktiviteter imorgon :P
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-07-01 @ 13:37:41
URL: http://blogg.fotografia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: