Tävling på hemsidan om fotografering värd 5.500kr!

Just nu pågår en väldigt unik tävling på min hemsida. Som tack för allt stöd som ni läsare ger mig och mitt företag, samt att vi är över 600 personer på min sida på facebook så har TRE stycken av er där ute chans att vinna en presentcheck värd 5.500kr. Det är ett nytt koncept "Glam is back" som kommer ut och jag vill ge er chansen att vara med och vinna. 
 
In på hemsidan för att läsa mer om tävlingen och om hur just du kan bli en av tre vinnare!
(Klicka på bilden för att komma till tävlingen)
 


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

håller ju självklart tummarna för mig själv! :) ♥

2013-01-27 @ 14:06:10
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: