Jills Story

Under tre dagar har jag följt Sue Bryce och Hailey Bartholomew på creative live, där dom öppet och ärligt delar med sig av sina råd och tips för att bygga ett framgångsrikt företag. Jag har lärt mig så mycket genom att titta på creative live så rekommenderar alla att göra det.
 
Men den biten jag väntade mest på var dokumentären om Jill. En dokumentär från hjärtat. För kärleken. För att hjälpa andra. Osjälviskt och ärligt griper den tag i en och vägrar släppa. JIll är en fantastisk kvinna som inspirerar och motiverar en att uppskatta alla de små saker i livet som man kanske tar för givet.
 
Det här är en dokumentär som gör mig mållös, men som även får mig att känna så mycket glädje, tacksamhet och kärlek. En dokumentär om Jill och hennes kamp mot bröstcancer och bencancer. Fotad av Sue Bryce, filmad av Hailey Bartholomew.  Se den. Sprid den.
 
Jills Story.

The Light That Shines from InBedWithSue.com on Vimeo.

 
 


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

Så himla fin film. ♥

2013-01-27 @ 14:06:39
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: