Året 2012 / juli - september

Under sommaren gick kameran som varmast och vi njöt av sommaren. Jag fick besök av Ryan Ahern, en fotograf från Australien, vi kokade ihop en porträttfotografering tillsammans med Sara och Dorion. Han följde även med och assisterade mig under en bröllopsfotografering. Jag köpte en ny klänning som jag blev kär i och tog även tag i min dröm att fota analogt och köpte en mellanformats kamera. Vi kommer bra överens.
 
Sommaren bjöd på varma dagar så vi picknickade och hade en liten kräftskiva på vår balkong. Jag firade även ett år som heltids fotograf och fick present av min älskling. Några turer till gamla skjutbanan hann vi med och tog vara på sommarens sista grilldagar i Hallstahammar med familjen.
 
Det blev en hel del fotograferingar också. Bröllop, familj, nyfödd, företagsporträtt, Isabels dop och ett gäng snygga tjejer fastnade på min kameralins. Jag fotade även en underbar familj för The Essence Vitae Project i Eskilstuna. Jag hann även med två workshops. En som jag anordnade tillsammans med bröllopsfotografen Benny Ottosson och en personlig workshop där Johanna åkte från Uppsala för att ta sitt fotograferande till nästa nivå.
 


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Du tar så fina bilder!

Svar: Men tack snälla, vad glad jag blir! ♥
MissJeni

2013-01-02 @ 07:35:32
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

du har tagit så många fina foton! :)

Svar: tack :D Många fina på Liam och er också :D
MissJeni

2013-01-02 @ 10:28:15
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: