Vem är du där inne?

När vi var i Säfsen så envisades mina rumskamrater om att ta några gravidbilder på mig. Jag var inte så förtjust i idén då, eftersom jag inte riktigt har accepterat viktökningen. Dubbelhaka var strängt förbjudet att få med på bild. Även mina trötta ögon och fågelboet som satt på huvudet. 
 
Idag skickade Sanna den här bilden till mig. Och jag tycker det är jättefin. Den påminner mig om livet i magen på riktigt. Det var nämligen i Säfsen, två kvällar efter som bilden togs, som jag kände de första rörelserna på liv från magen. Tre snabba buffar. Senaste dagarna har jag känt något mer. Fast mer som sprattel. Nu börjar det bli verkligt på riktigt och jag kan inte göra annat än att fundera på vem det är som gömmer sig där inne. Vem är du? 
 


Kommentarer
Postat av: fotograf Sanna Ek

DU ÄR SÅ FIN! Jag tror det är en fisk där inne ;)

Svar: TACK!! :D (och tack för bilden) haha ja jag tror också på fisk ;D
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-02-09 @ 17:33:59
URL: http://sannaaek.blogg.se
Postat av: Frida

Åh så mysigt! Spännande med de första sparkarna! :) Fin bild.

Svar: ja verkligen, fast känns inte som sparkar, utan mer som buffar. Så jag väntar fortfarande på att få en spark på revbenen eller nått ;D Tack snälla!
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-02-09 @ 20:57:40
URL: http://blogg.fotografia.se
Postat av: S

Men att gå upp i vikt till hör ju själva graviditeten. Och på bilden så ser man ju bara en liten bula :). Extra kilona kommer å rasa så fort du börjar att amma. Fin bild var de i alla fall, njut å var glad över vad ni har likats skapat :) kram

Svar: Jag är inte dum. Klart jag inser att vikten hör till. Men för det är det i alla fall jobbigt rent mentalt att inte kunna röra mig som förut och att självförtroendet sjunker. Det har inget med bebisen att göra. Utan mig. Och det är faktiskt helt okej.
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-02-10 @ 11:27:03
Postat av: jessicaelvira

åh herregud vad läskigt att det sprattlar där inne! Är det inte fortfarande helt sjukt! Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt! ♥♥♥

2013-02-10 @ 12:34:46
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Dorion

åh, härligt! nu måste ni spela musik för barnet så kanske den trummar med + får god musiksmak ;)

Svar: ja lite Metallica kanske :D
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-02-10 @ 18:42:39
URL: http://www.salongbarock.se/blogg
Postat av: Hanna W ❥

passa på att ta vara på alla tillfällen att fota magen, oavsett viktökning & dubbelhakor :} hihi ..

Svar: Jag fotar magen varje vecka så det har inget med dubbelhakor att göra :P Men behöver inte gilla dom för det :)
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-02-11 @ 13:56:41
URL: http://mammahjartat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: