Simple the best

Jaha. Om man skulle försöka sammanfatta EV-konferensen nu då. Jag känner mig fortfarande helt utpumpad känslomässigt och skulle inte ha något emot att gå i ide den här veckan. Nu snöar det ju till och med igen. Men jag har växt som människa, lärt mig att uppskatta alla små saker i livet. Jag har växt som Essence fotograf och fått en djupare förståelse för hur mycket våra bilder betyder för familjerna vi fotar. Och jag har växt som fotograf i mitt egna företag. Jag förstår mycket bättre hur jag ska gå tillväga för att ta mig framåt. 
 
Det känns befriande och tryggt. 
 
Det känns också helt underbart att vi är ett gäng fotografer som brinner för Essence Vitae så mycket att vi vill utvecklas och göra mer, bidra mer. Och det kommer vi göra. Snart. 
 
Tack Christer, VD på Säfsen Resort som tog emot oss med öppna armar. Tack Tommy, på tillväxtakademin som hjälpte oss att hitta tillbaka till oss själva igen och öppna ögonen för vad vi kan åstadkomma. Och tack Juliana, på more than words för att du med ditt stora hjärta skapade det här projektet och lät mig vara en liten del av det. Och självklart, hur underbar är det inte att ha spenderat fyra dagar med andra fotografer runt om i Sverige? Vi är så jävla snygga!
 
 


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

Låter underbart, spänd på att få se vad ni kommer åstadkomma i EV och du själv i din eget företag. ♥

2013-02-04 @ 20:39:47
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Becca

Skulle så gärna vara en del av EV, men vette tusan om jag skulle klara det. Ni är så sjukt inspirerande!

Svar: Tack så mycket :)
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-02-04 @ 21:31:37
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: ERIKA ENROTH

Åh vad jag gillar bilden på bebisen i din header. Så fridfullt <3

Svar: tack så mycket :D
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-02-05 @ 10:23:40
URL: http://erikaenroth.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: