Lucas första jul

Två dagar senare har jag hunnit med att redigera bilderna från Lucas allra första jul med hela familjen.
 
Vi smygstartade julaftonen lite för oss själva med att kolla på kalle ankas jul hemma bara vi tre. Sedan åkte vi hem till min syster där resten av familjen väntade på oss.
 
Jag var lite nervös till hur han skulle reagera på alla människor (vi är ganska många i familjen) och framför allt hur han skulle reagera mot tomten. Men min oro var helt i onödan. Lucas var så lugn som en filbunke hela tiden. Lekte med sina kusiner, satt i tomtens knä, försökte sno åt sig hans skägg och när maten var uppäten och julklapparna öppnats så somnade han för kvällen.
 
I början hade han på sig skjorta, väst och kostymbyxor. Men när det närmade sig kväll blev det tomte-pyjamas på. Vi hade en himla mysig jul och som vanligt med min familj så har vi aldrig tråkigt. Världens bästa familj!
 
Lucas fick så många bra julklappar och vi är så tacksamma över allt! Till sin pappa gav han ett mobilskal med dom båda på. Pappas favoritbild var det visst.
 
 


Kommentarer
Postat av: agneta

Vilka fina bilder på er alla

2013-12-26 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: