Charlie tre år

Idag för tre år sedan föddes en kull valpar i Timrå/Sundsvall. En av valparna var Charlie. I tre år har han funnits vid min sida. Ja, vi var ju där redan när han var två veckor och hälsade på och då fick han plats i min hand. Han är världens bästa hund. Alltid glad. Alltid vill han vara med. Han älskar alla som kommer på besök och vill alltid leka. Jag är så glad att det var just Charlie som valde att flytta in hos oss. Han ger oss så mycket kärlek och glädje. Varje dag.
 
Grattis älskade Charlie på din 3-års dag! (Och ett grattis till hans kullsyskon också)
 
 


Kommentarer
Postat av: P i X E L I E - Erica Pettersson

Vilken liten sötnos!
Cavalier ÄR verkligen bästa hundrasen! :D
Jag har svårt att tänka mig att det finns någon som är mer social än dem...

Den 5:e februari blir min lilla vovve hela 8år!
Det känns ju som det var NYSS (typ förra året) som jag hämtade hem den lilla 8-veckors pälsbollen ;)

Hoppas du får ett riktigt Gott Nytt År!

Svar: ja jag kan bara hålla med :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2013-12-30 @ 14:04:57
URL: http://pixelie.webblogg.se
Postat av: agneta

Grattis gulliga Charlie:)

2013-12-30 @ 14:13:30
Postat av: MATILDA

fin hund!

Svar: tack :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-01-02 @ 18:05:14
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: