puss på dig kompis

Innan Lucas kom till världen var jag väldigt nyfiken på hur Charlie skulle reagera mot honom. Han som har fått så mycket uppmärksamhet innan skulle nu behöva dela med sig av den till en annan. Charlie är väldigt lugn i övrigt så jag var inte orolig över att han skulle bli avundsjuk eller liknande. Även om han numera kräver lite extra långa hälsningar vid dörren när folk kommer och hälsar på eller när vi varit borta en stund. 
 
Men mot Lucas är han väldigt försiktig och nyfiken. Han nosar, pussar och lägger sig bredvid när tillfälle ges. Det ska bli kul att se dom leka tillsammans när Lucas blir lite större. 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, hoppas min lilla buse tar det lika fint som eran buse. Dock är inte min kille lugn sv sig, så ofta. Men ibland lyckas han varva ner sig

Svar: vad har du för hund? :) Kanske bra att ta en långpromenad eller låta han springa av sig innan han får träffa bebisen så att han är så trött som möjligt? :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2013-08-10 @ 14:29:32
URL: http://saraelinrebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: