Stockholm tur & retur

Idag åkte jag till huvudstaden på förmiddagen för att hänga med några stockholmsfotografer. Tidningen Mama fick följa med som tidsfördriv på tåget. Först lunchade jag med Hanna B och hennes fina Alma och sen åkte jag vidare till Tullinge för att ha möte med ledningsgruppen i Essence Vitae Project där det bjöds på gofika. Tiden går verkligen fort när man har roligt och nu precis kom jag innanför dörren igen efter att älsklingen hämtat upp mig från tåget. Resten av kvällen kommer spenderas i soffläge, det känns att fötterna att fått jobba lite extra mycket idag.
 
Tack Stockholm för den här gången, vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Låter som en mysig vistelse i huvudstaden :)

Svar: det var det :)
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-04-05 @ 13:41:00
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: