varma ord

Varje gång jag lägger till något nytt i mitt företag så är jag väldigt nyfiken på om det uppskattas eller inte. Vad som är bra och vad som kan förbättras. Det är mina kunder som formar mitt företag och därför ber jag ofta dom om hjälp. När Johanna hade gått en personlig workshop hos mig bad jag henne därför att skriva lite kort om vad hon tyckte.
 
Idag öppnade jag mailen och fick se den här texten som gjorde mig alldeles varm i själen. 
 
-

"Jag gick en skräddarsydd workshop hos Fotograf MissJeni i juli 2012. Lite av min inspiration hade försvunnit, jag ville utvecklas men visste inte hur. Kursen Jennie höll med mig var mycket pedagogiskt, höll lagom tempo och innehöll en fantastiskt rolig praktisk del.

Hon utmanade mig att ta mitt fotograferande ett steg längre, så som att fota helt manuellt, vilket jag tidigare inte gjort. Hon fick mig att inse att jag visst kan, bara jag vill. Jennie peppade mig även att utmana mig själv att inte alltid ta den säkra vägen som jag kanske tidigare gjort, våga mer, för att lära mig mer. Nu har det gått några veckor sedan kursen, och jag kan redan nu se en skillnad i mina bilder, vilket är så roligt! Jag har fått ny inspiration och tycker verkligen att det är roligt att fotografera igen.

Jag är väldigt imponerad över Jennie och hennes företag. Med glädje och inspiration delar med sig av sina kunskaper. 

Alla som vill lära sig mer i sitt fotograferande,få ny inspiration, komma ett steg vidare, borde gå en kurs hos Fotograf MissJeni, ni kommer inte ångra er".

-

Här är två bilder som Johanna tog på mig under workshopen. Jag vet också att det finns fler bilder från dagen på hennes blogg. Så in och kika :) Vill du boka en egen personlig workshop? Just nu har jag 20% rabatt på alla nya bokningar fram till 16:e oktober! 





Kommentarer
Postat av: LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

Din header är så fin!
Jag har förresten en tävling på min blogg om att vinna ett iphoneskal, du får gärna vara med om du vill? :) Man behöver ju inte ha en iphone själv, det kan ju vara en fin present till en vän, släkting, förälder eller kanske syskon! :)

2012-09-03 @ 18:00:12
URL: http://linaphoto.blogg.se
Postat av: angelica

Underbart! Måste vara så kul att få så fin kritik. Du är så duktig! Kram fina du.

Svar: tack fina! :)
MissJeni

2012-09-05 @ 08:10:28
URL: http://angeliqe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: