Nes Café - Dolce Gusto

Jag och fästmannen åkte ut till Birsta en sväng. Jag var på jakt efter en kaffemaskin. Då jag har så många kundbesök hemma och jag själv inte dricker kaffe så känns det lite tråkigt att inte kunna erbjuda mina kunder det. Så vi kom hem med en Nes Café - Dolce Gusto maskin och har precis provsmakat. Vi köpte hem lite olika sorter. Jag provade chokladen och min karl gick in på kaffe. Klart godkänt.

På lördag kommer tre mammor bli serverade av denna röda kaffemaskin då jag håller min första workshop för mammor. Det finns platser kvar, så skynda att anmäla dig!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh se till att lära dig att dricka kaffe så får du njuta ordentligt! :)

2012-05-24 @ 10:48:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: