Bröllopsfest

Igår var jag och fästmannen iväg till hans kompisar som gifte sig borgligt i torsdags efter tio år tillsammans. Bröllopsfesten hölls på Böle bygdegården och dom hade ordnat det så fint med dukning och mat. Jag hade med mig kameran, men tog inte så många bilder då jag såklart var där som gäst och drack några glas vin till maten = lullig fotograf.

Men det var en himla rolig kväll. Väldigt fina tal, god mat och tårtan var MUMS! Toppa det med dans och skratt in på småtimmarna så har ni en perfekt kväll! Tack fina Sandra och Sebastian för en otroligt rolig kväll.
Canon eos 40D + Canon EF 50mm 1,4 USM


Kommentarer
Postat av: sandra

jennie! vilka fina bilder, ska kolla dom du skickade till mig på mailen oxå. Antar att de är lika bra :)

tack själv för i går. pok

2012-05-13 @ 19:51:49
Postat av: MICHAELA D

Svar: Jaaa, jag håller med dig! Jag gillar det, men vet precis som du säger att många kan uppfatta det som för ljust/gult. Smaken är som baken, haha!

2012-05-14 @ 01:59:59
URL: http://michaeladahlstrom.se/
Postat av: Sessan

Vad härligt att bara få vara gäst & njuta av ett bröllop fullt ut :)

2012-05-14 @ 10:39:00
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: