8 dagar i Stockholm

På söndag åker jag till Stockholm en sväng och stannar till den 4:e juni. Jag ska fota ett bröllop på lördagen 2:a juni och även hinna med att träffa brudparet i fråga för konsultation och in love fotografering. Men jag kommer även ha tider lediga för bokning av andra uppdrag under onsdag, torsdag, fredag och söndag (30:e, 31:a maj, 1:a & 3:e juni). Vill du passa på att föreviga din familj? Din gravidmage? Eller din kärlek till din partner?

Maila [email protected] för mer info om lediga tider och priser. Jag hoppas vi ses!
Bild: Maria och Sami, gravidfotografering 2011, Stockholm/Haninge


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

jag kan vilken vardag som helst nästa vecka förutom tisdag :) när passar dig bäst?

2012-05-24 @ 08:09:18
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Viktoria - Hallon

wow, grymt inspirerande bilder! speciellt den vänstra - den är som tagen ur en film! :D

2012-05-26 @ 00:05:09
URL: http://hallonsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: