Biokväll med älskling

Ikväll blir det en biodejt med fästmannen. Vi brukar inte gå på bio så ofta, eller ja, det är väl mest för att jag tycker det är lite småjobbigt. Sitta med främlingar och titta på film, vissa plingar på mobilerna, andra pratar och så sitter det någon med afrokrull framför mig så att jag inte ser något. Jag är kort. Lagom kul. Sen vet man inte ens om filmen är bra, är den dålig så har man slängt iväg två timmar på skit. Typ. Hemmakväll med film och godis är mer min cup of tea.

Men när det kommer någon bra film som jag verkligen vill se. Då passar vi på. Som ikväll. Hoppas bara filmen är värd det. Om inte annat så får jag i alla fall mysa lite mer darling. Det är inte fel det.
Bilden är från i höstas när vi var på Gran Canaria ♥


Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

SV: Tack!



Hoppas ni får en mysig biokväll! :)

2012-03-16 @ 21:59:33
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken härlig bild! :)



Sv; åh, tacos funkar jämt, eller hur ;)

2012-03-17 @ 08:51:10
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: