Tidigt

Klockan 06.00 imorse väckte Metallica mig första gången. FIck henne att somna om men när hon vaknade igen klockan 8 så gav jag upp och tog en av de tidigaste promenaderna jag haft sen Charlie var valp. Metallica har inte riktigt förtått det här med att sova länge ännu.

Hela gänget halvslumrade om i soffan två timmar. Men sen dess har det varit full fart. Jag ska se om jag har ork till att fota vilddjuren lite. Just nu vill jag bara gå och lägga mig igen.

Metallica är hos oss hela helgen och Charlie har nog aldrig haft så här kul! Nedan en bild jag tog vid ett annat tillfälle på bästisarna.



Kommentarer
Postat av: Anna

Så söta! Så lika (i färgerna) men så olika! :)

2012-06-16 @ 23:02:56
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: