I jakt på den perfekta väskan

Idag ska jag ge mig ut på jakt efter den perfekta kameraväskan. Tack alla för era tips, jag kommer kolla in varenda en! Håll tummarna!

Imorgon är det så dags för heldagsbrölllop. Första för säsongen och det är alltid lika pirrigt. Men det kommer gå hur bra som helst. Med tanke på att förra årets första bröllop fortfarande är en stor favorit hos mig så känner jag mig självsäker.

Anneli och Johan firade föressten ett år som gifta den 28:e maj. Stort grattis i efterskott fina ni!



Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Så kul med att fota bröllop :)

Jätte fin bild!

2012-06-03 @ 13:39:26
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: