a makeover

Damn blogg.se har haft en lång natt/morgon verkar det som. Ny plattform och grejjer. Hur tycker ni att nya blogg.se funkar? Ser ju i alla fall snyggare ut om inte annat! Bilduppladdningen är jag inte kompis med dock. Jag brukar ha mina bilder i 750px och valde alltid 800px förut då dom inte blev större än 750. Men nu går dom ut över kanten om jag väljer 800px och som ni ser nedan så blir det för litet med 700px. Såklart.

Nåväl. I eftermiddag har jag en plåtning, din stund i rampljuset, och vädret visar sig från sin bästa sida. Dorion står för smink och hår och det kommer säkert bli en härlig plåtning!

Vill ni hänga med bakom kulisserna så uppdaterar jag på instagram under namnet missjeniphoto. Här är en bild från i vintras under helt andra väderförhållanden än vad vi har idag. Tacksamt!





Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag har lite delade meningar om den nya plattformen. Men den är iaf snygg.

2012-06-25 @ 09:51:14
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: